مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 15 خرداد 1400 ساعت 06:252021-06-05اقتصادي

راه هست | «اقتصاد کرانه ای » قدمی به سوی اقتصاد بدون نفت+ فیلم و عکس


اقتصاد مقاومتی یعنی به دریا به عنوان پایگاهی پایدار در ایجاد فرصت های شغلی، درآمدی، تأمین امنیت، ایجاد رفاه، توزیع ثروت و منبعی لایزال بیندیشیم و توسعه دریا محور توجه ویژه و نظام مند به دریا همچنین مزیت های دریایی و نقش آنها در پیشرفت و توسعه پایدار .

- سرویس اقتصادی خبرگزاری فارس - بوشهر، سینا ناجی: کشورهایی که در لیست تحریم قرار دارند باید خود را برای یک شرایط سخت آمده کنند و همین سختی باعث می شود که تحریم اهرم فشار مؤثری باشد که خیلی از کشورها از آن وحشت دارند؛ کشور ایران از زمان زایش تابه حال ناظر بر تحریم های بسیاری بوده که متأسفانه همین علت سرعت قطار پیشرفت کشور را کند کرده است.

در زمان بحران ها همیشه نقاط مغفول مانده پیدا می شوند و خود را برای کشور راه حل مناسبی برای برون رفت از این آشفتگی ها نشان می دهند برای مثال باید داستان تحریم بنزین را یادآور شویم که مسبب اصلی خودکفایی در این حوزه شد.

در این گزارش می خواهیم به یکی از راه های مؤثر و منحصربه فرد برای اقتصاد کشور که مسؤولین به آن توجه نمی کنند یا اگر خوش بینانه بگوییم از چشم آن ها دورمانده اشاره کنیم.

هر استان در هر موقعیت مکانی مزیت های نسبی خود را داراست برای مثال فلان استان مرزنشین می تواند در بحث تجارت اقتصادی پویا داشته باشد یا استان دیگر در موضوع گردشگری


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

راه هست | «اقتصاد کرانه ای » قدمی به سوی اقتصاد بدون نفت+ فیلم و عکس

راه هست | «اقتصاد کرانه ای » قدمی به سوی اقتصاد بدون نفت+ فیلم و عکس